fredag den 8. februar 2008

CoCo-kuller


Blot for at vi ikke kommer til at tegne et glansbillede af vores tur, kommer der lige lidt af det sure. Jeg ved ikke om børnene får for meget sukker, måske det begynder at ligne en hverdag lidt for meget eller er det mon et tilfælde af coco-kuller ??.
I hvert fald har de været ganske umulige de sidste par dage, så vi har haft en alvorlig snak om at det også er vores ferie, og har lagt nogle regler for den videre færd.
Skulle det være sidstnævnte mulighed der gør sig gældende for pigerne, kan vi knapt bebrejde dem, da vi selv higer efter at komme videre. Jo... Coco Beach og de ansatte er helt i top, meeen nu har vi haft 36 frograces, 16 cockfighting, 28 happyhour og så videre... så nu skal der fornyelse til, og vi glæder os til at rykke videre på Søndag.
Jeg var på min første løbetur igår, og når man tager i betragtningen at højdekurven ligner en tour de france etape , gik det rigtigt pænt. Jeg løb med naboen til Puerto Galera ... 6 Km på 37 min. , og så spenderede vi en båd hjem. Imorgen gentager vi succeen.
I aften har vi inviteret Service-familien til Puerto Galera til afskedmiddag, og glæder os meget til at forkæle dem lidt efter alt hvad de har gjort for os. Igen idag var vi lidt sløve til at komme igang fra morgenstunden, så vi var først ved poolen efter 12.00 !!, da vi står og spejder ud over pool-området, som nu er godt besat da der er fuldt booket hernede, peger Adrian på to liggestole ( 1 i solen og 1 i skyggen) - og siger " her ligger i"- -Han er sgu bare en gæv fyr.
Vi kender ikke helt forholdende de næste par uger, men håber naturligvis at vi stadig kan sende nyt fra fronten.
( jeg fandt et gammelt billede - mens børnene stadig var artige).

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Hilsen fra Elizabeth

Hej Luna;
Jeg savnede dig ved min fødelsesdag. Jeg har fået et Barbie hus og en Builder Bear der hedder prinsesse Sara.

Vi skal lege når du kommer hjem.

Hils den søs mor og far.