onsdag den 16. januar 2008

Ferieliv


Igår lå jeg i hængekøjen og hældte jeg vand i navlen, og tog tid på hvor længe det var om at tørre
( jeg har ikke ur med - men ca. 1 1/2 time ) - tror i vi er ved at være nede i gear !!
Vi var også ved poolen - og tog en båd til sabang med Maria, Bo og Drengene om aftenen. Her spiste vi afskedsmiddag med vore kære naboer - de rejser hjem idag SNØFT.



Efter en tårevædet afsked tog vi endnu engang til Sabang, denne gang i selskab med Jakob, Malene og deres 2 piger Caroline og Cornelia. En hyggelig frokost på strandpromenaden, og et lille kig på byen. Det er en absolut nødvendighed at lave den slags udflugter når man bor her på Coco Beach, men det er heldigvis også meget tilgængeligt og ganske billigt.
Nogle har spurgt lidt til maden her, det er for så vidt ok, men det bliver lidt svært når man åbner det samme menukort hver dag både til frokost og aftensmad. Så det er rart at komme væk fra resortet og åbne et nyt kort bare et af måltiderne. Flere gange om ugen er der pizzadag, hummerdag eller et andet tema på en af restauranterne.

Det vi savner allermest, er muligheden for at købe et flute og noget pålæg - og snuppe en sandwich i hytten til frokost. Det er ikke altid vi lige gider at gå ud og spise, selvom jeg godt kan høre hvor forkælet det lyder.

Vi har fået en del mails - men kan desværre ikke få hverken webmail, eller alm. mail til at sende - så i må nøjes med at følge med her på Bloggen. Imorgen sejler vi afsted i en uge på krydstogtet, og det er nok tvivlsomt om vi kan opdatere mens vi er afsted.

Jeg håber i er tålmodige og kigger forbi igen om en uges tid - så er jeg sikker på at der er masser at berette.

5 kommentarer:

Anonym sagde ...

kollegaer

det tidsfordriv du har er jo kun
et tegn på alt for stor mave,det burde tørre på 30 min.

hygge

parkvej sagde ...

Hej.
Jeg kan da komme forbi til en middag, når I kommer hjem - når I savner at lave mad - for det gør jeg ikke.
Det lyder dejligt at lægge i hængekøjen med vand i navlen.
Kærlig hilsen
Lene

Anonym sagde ...

Syret sport, du har gang i dér, Jesper. Men interessant, det vil jeg ikke nægte. Kunne muligvis godt fristes til at prøve en dag, om end de fire flæskesider, jeg har liggende foran, nok vil trække tingene unødigt i langdrag og ikke mindst påføre mig en ubehagelig forbrænding undervejs i processen.

Hvordan går det med løbeskoene? Jeg mener, der er jo ikke lang tid til den 18. maj...

/Thomas

Fam. Hellmann sagde ...

Hej med jer

Så er vi godt kommet hjem - pyh der er lang vej hjem. Efter 11 kontrolforanstalninger i Manilla lufthavn og kropsvisitering i Frankfurt, kunne vi endelig sætte fødder på dansk jord igen. Her er gråt og kedeligt - så tankerne går til hyggelige stunder ved poolen, lune aftener og gode naboer :o)
(Vi håber at vejret er bedre end da vi forlod jer...)
Vi glæder os til at høre fra jer, når I kommer tilbage fra krydstogtet.
De bedste hilsner fra Mads, Lasse, Bo & Maria

Anonym sagde ...

Hejsa alle 4.

Det var rigtig dejligt at snakke med jer i dag, kedligt at telefonen gik ud, da jeg skulle snakke med Emilie. Frederik kom hjem, lige da jeg lagde røret, så han var rigtig ærgelig
(giv Emilie et stort knus fra fætter Frederik).

I lørdags holdte vi Frederiks fødselsdag - det var en super dejlig dag!- men lidt underligt at fejre fødselsdag uden jer!

Ellers er alt som det plejer...
Vejret er lidt gråt, men dagen er blevet lidt længere og lidt lysere og de første erantis titter frem i haven ( dejligt ).

Pas godt på jer selv.

Kys og Kram fra Moster, Michael, Frederik og Caroline