torsdag den 10. januar 2008

Snorkling,Hanekamp m.m


Selvom vi tager det med ro hernede, så når vi alligevel en hel masse, idag startede vi i poolen et par timer, derefter havde Mette en times masage med 2 massører (100 kr. - kan i stikke den falkenberg), derefter lejede naboen og jeg en båd og tog på snorkeltur til Long Beach, nåede hjem i tide til at tabe 300 pesos i hanekamp. Så blev jeg officielt medlem af Black Dragons ( se billeder),herefter var det blevet happy-hour og vi snuppede et par BMW ( Bailey,Malibu & Whiskey ) inden tog et bad og klædte om til middag. Alt foregår dog i et tempo hvor det er helt umuligt at få stress.

Mette proklamerede idag at hun havde nydt sit første første bad på coco beach, dette forsvor hun ellers første gang hun stillede sig under bruseren - det er iskoldt !!. Mads(Naboens dreng) så en lang rød slange idag på stien op til hytterne, men det er ikke noget vi snakker højt om når Mette er i nærheden.

Der er en super stemning hernede, alle deler ud af erfaringer og oplevelser, idag kom et hold hjem fra det krydstogt vi skal på i næste uge - de havde set hvaler igår.

.... husk at kigge på billedsiden, jeg prøver at uploade lidt idag - fik nogle gode billeder på snorkeltur.


4 kommentarer:

parkvej sagde ...

Kære alle sammen.

Hold kæft - hvor er jeg misundelig. Det lyder og ser bare godt ud.
Jeg har sendt en mail til jer (bare til orintering)
Knus Lene

Anonym sagde ...

Hej alle 4,

Hvor er jeg bare misundelig, det burde være mig der var på ferie nu ; )
Det er dejligt at høre at i har det godt. Hvor er det dog bare heldigt at der lige var en pige på Lunas alder.
Jeg glæder mig til at se jeg igen
Knus caroline
Ps. Er røde slanger ikke ret farlige, ;/ puha jeg skulle ikke nyde noget

Anonym sagde ...

Hej Klinge + familie
Lidt nyt fra KL - Alt ved det gamle
Berlin er åbnet for tilmeldning indtil 28/4 55 eur. det ordner vi når du er hjemme igen. vejrer er
gråt og kedelig - regn - dis og 4 gr varme. Fedt at læse om jeres tur indtil nu glæder mig til resten.
PS Hvordan med løberiet ????
Talte igår med en der løb berlin i 07. det er et fedt løb !!!
KH T.O

Familien Klinge sagde ...

Hej Torben

Det er jo desværre ikke blevet til så meget løb, men så må jeg bare give den en skalle når jeg kommer hjem - hils alle i K.L

mvh
Klinge